Rmysakck Kızlar gebeliğimin 39+4 haftasındayım ağırlarım sancılarım var ama hiç bit belirti yok yani suyum gelmedi hala ne yapmam gerek nası getiricem bu bebiki ben gelmeme konusunda ısrarcı 🥹🌸🩷
06haziran Rmysakck benimde bilgim yok ama plates topu falan kullanıyorlar merdiven inip çıkıyorlar yürüyüş yapıyorlar😅 üstte kalsın diye yazdım