yaren0611 Kızlar çarşamba tetenoz oldum. İkinci doz. Birinci dozda ishal oldum mu hatırlamıyorum. Ama aşı olduğum günün akşamından beri ishal var. Çok değil günde ⅘ kere ama tetenozdan sonra ishal olan var mı? Normal mi tetenoz yapar mı?
Baby_B yaren0611 tetanozla ilgili olmayabilir 2 doz oldum yasamadim Yediklerinizle ilgili ya da enfeksiyon varsa onla ilgili olabilir
Aleyysss000 Çok değil diyorsunuz ama çarşambadan beri devam eden bir ishal durumu varsa doktora görünmeniz gerekir. Hamilelikte uzun süreli ishal tehlikelidir.