Dygnyrt benim gebeliğim zaten kanamalı başladı
10 gün regl oldum 5 gün kanama 5 gün kahverengi lekelenme sonrasında betada hamile olduğumu gördük 4-5 haftalıkken bir kaç damla kanama geldi sonra hastaneye gittim yerleşme ya da düşük dediler
8-9 haftalıkken kanama yaşadım baya regl olur gibi daha sonra 10. Haftamda bardaktan boşalırcasına tabi sonra bitmedi ilerleyen haftalarda neredeyse her gün kahverengi şekilde geliyordu arada bir kanamaya döndü ama kendinizi korkutmayın her gebelik farklı ve bu kadar kanamaya rağmen çok şükür 37+5 olduk doğumu bekliyorum
Bende kesede kanama alanı vardı o sorundu