Asel_bal34 Kızlar merhaba pazartesi kan vermiştim beta 24,58 çıkmıştı dün tekrar kan verdim 218 çıktı yükselme nasıl sizce
sadbut Asel_bal34 4 gun olmus 24 24 50 yapsa 2 gün sonra en az 100 olması gerekiyor gayet iyi bence canım hayırlı ugurlu olsun🩷🌸