Merhaba, 30. Haftada regl sancısına benzer kasıklarımda ağrı hissetmeye başladım. Dr hastaneye çağırdı Nst ye bağlandım. Nst de sancılarım çıkmış ancak rahim uzunluğunda hiç sıkıntı yok dedi eve yolladı. Ancak ben bu sancı olayına kafayı çok taktım her ağrı sızı acaba sancı mı diye düşünmeye başladım. Daha çok erken doğum için böyle bir durum yaşayan var mı? Bebek kafası çok aşağıda vajinamda değişik bir his hissediyorum hareket ettiğinde tarif edemiyorum. Aynı zamanda sağ bacağımda sinir sıkışması gibi ağrı var.. bu durumda olan var mı hiç