Yasemin1408 Kizlar bugun tup bebek yaptrali 9 gun oldu ben dun kan verdim deger 5U/L cikti artarmi szce biraz erken davrandim. Oncesinde gebeliik yasadim kalbi durdu karnimda öldü. İkiz transfer oldum
Tubayo Yasemin1408 erken davranmışsın test için beta artışı olursa bebeğin varlığından söz edilir şuanki durumda. Kaçıncı gün test yapman istendi
Mehmeteren-ve-defneninannesi Yasemin1408 yok onlar illa değiştirir canım . normalde bebek istiyorsun bu etiket altında olması lazım Sırf değiştirmek için değiştiriyorlar herhalde
Yasemin1408 Tubayo 8. Gun 5 degerdi bugun tekrar verdim yine deger 5. Cok morelim bozuk gercekten. Daha test gunume 2 gun var yukselme olma ihtimali varmi?
Yasemin1408 11-12. Gun istendi ama oncekinde sikintili bi gebelik yasadim ve hemen ogrenmek istedim belirsizliktense
Yasemin1408 Tubayo o kdar umidim kirildi ki. Ozele gidyorum kendi doktorum bile cani isterse cevap veriyor. Bunalima girmis gbi hissediyorum. 10. Gun nasil kanda cikmaz 🥹 Olsaydi kanda cikmazmiydi 10. Gun
Tubayo Yasemin1408 sanırım benim 10. Gün 60 idi beta. Sen ili gün sonra bir daha yap testi bakalım beta ne olmuş. İnşallah gönlündekine kavuşursun. Biliyorum çok zor içindeki olumsuzlukları susturmak ama kendini meşgul edecek birşeyler bul
Bmelekkk Merhaba kaçıncı gün embriyosu acaba? 3. Gün ise çıkmaz belki ama 5. gün azda olsa çıkardı, yine de değer şüpheli 2 gün sonra tekrar verin
Yasemin1408 Bmelekkk 3. Gun embryosuydu normal test tarihim sali gunu. Kassiklarim igne batar gbi agryor adet agrim yok suan
Yasemin1408 Mehmeteren-ve-defneninannesi gebelik etiketini gorunce nasil uçtuğumu tahmin bile edemezsiniz. Doktordanda sonradan negatif sonuc alinca hala toparlayamadim kendimi dunden beri gozlerim davul gbi oldu. Kocaman hayal kirikligna ugradim
Yasemin1408 Tubayo yarin tekrar vercem iste bkalim dua edin bana kafami kaldramiyorum dun gceden beri kassıklarim batiyor