merveahrl gidip şikayet etseniz kimi kimi edeceksiniz. Özelde randevu saatim 5 dakika sarkmıyor , doktora soru sorarken rahatım . Devlettekine sormaya korkuyorum azarlıyor ya da baştan savma yapıyor . Hepsi değil tenzih ediyorum ama %80 i böyle ne yazık ki. Halbuki en temel hakkımız sağlık hakkı. Sağlıkla kavuşalım bebeklerimize inşallah 🌸