Glsrnergl Kizlar sezeryanda kac gün kaliniyor devlette ozelde sadece birgün ama cogu yerde devlet iki gun birakiyorms diye okudum imza atip cikamaz miyiz
Daisyy000 Glsrnergl Devlette 48 saat kaldım.İmkan olsa biraz daha kalmak isterdim,en azından yatagi ayarlanabiliyor. Evdeki yatağa yatip kalkmak zulümdü
efeduru Glsrnergl ben özel de yaptım ilk dogumumu bir gün kalıp çıkmıştım ama ben iyiydim kendi kendime yürüyordum merdiven çıkıyordum 😂😂
okuyananneeeee yeni_anne2 tek gün kalan var sanırım örneğin sabah 8 de doğum oldu ertesi gün öğleden sonra taburcu da ediliyor iyilik haline göre