A_nuur19 Kızlar pcos var bende gecikme oluyor fakat bu kadar olmamıştı bı kere oldu onda da kimyasal gebelik olmuştu şimdi test yapıyorum negatif acaba neden bu kadar gecikti benim gibi olan var mı yardımcı olur musunuz ne yapmam lazım
Mor-kelebek A_nuur19 ilk kanda belli olur beta zaten sonra testlerde çıkar canım. Seni umutlandirmak istemiyorum ama varsa bence kan ver kist falanda olabilir oda düzensizlik erteleme yapar
Mor-kelebek A_nuur19 şansını dene istersen eğer başka bişey varsa önlemini alırsın erkenden en azından