Kızlar herkese merhaba acil desteğe ihtiyacım var :( kontrolden çıktık kendimi hep normal doğuma hazırladım ama bebeğin suyu azalmış . Haftaya doğuma alabiliriz Salı günü kontrol edecekler tekrardan . Sezeryan büyük ihtimalle dendi. Böyle olup normal doğum yapan var mı ? Ya da suyu ne çoğaltır :(