4 yaşına kasımda girdi çocuğa bişeyler olmaya başladı birden altına kaçırmaya başladı gündüzleri bi sıkıntı yok kendi başına çişine gidiyor yapıyor ama geceleri yatırmadan 1-2 saat önce suyu kesiyoruz ve sulu şeyleri 9-10 arası yatırmadan çiş yaptırıyoruz gece biz yatarken 12 civarı her ihtimale karşı yine yaptırıyoruz gece bazen kendi kalkıp yapıyor nadir olmasada ama sabah yine hüsran çişle kalkıyoruz başka bi problem mi var acaba altında bu yaş grubu için doktora gitmek erken mi olur böyle bişey yaşayan var mı acaba kardeşini mi kıskanıyor Dicem ama bizden daha hevesli doğmasına anlam veremedim yani bi kıskançlık falan sezmiyorum ondan olsa dicem