Kızlar merhaba, 38. Haftama 3 gün kaldı doktorum 38. Haftada çatı muayenesi yapacağını söyledi. Şunu sormak istiyorum çatı muayenesinin doğumu başlattığını söylüyorlar doğru mu? Çatı muayenesi yaptıranlar ve bu durumu yaşayanlar var mı? Ben bebeğim istediği zamanda gelsin istiyorum ama çatı muayenesi olmadan da normal doğumu beklemek saçma mı olur bilmiyorum kafam karışık tecrübelerinizi paylaşır mısınız?