Hshshzgsghzhshs Yok hayatım evdeki yanlış değildi , Zaten yanlıştır diye önce bı polikliniğe sonra hastaneye gittim , Özelde takipli olduğum için direk Sezaryene alıyordu doğum paketim vs vardı zaten ama eşim kabul etmedi haftamız çok küçük diye , şuan şehir Hastanesi’nde yatıyorum çok şükür iyiye gidiyoruz