Ben doğum yapalı 4 ay oldu hamile olma olasılığım nedir bilen var mı? Dün bi kaza oldu hemen ertesi gün hapı aldım ama çok korkuyorum içime gitti mi emin değilim kalktığımda içinden böyle bi sıvı gelir ya hani öyle bişey olmadı, lütfen kusura bakmayın çok özel oldu ama belki içinizden bana fikir verecek olan vardır