Günaydın kızlar, gebeliğimi yeni öğrendim ekşi şeylere karşı çok ilgim var turşu, limon yeme isteğim asla bitmiyor, engel olamıyorum bazen kendime 😭 İlk haftalarda bu normal mi tansiyondan korkuyorum? Sizde devam etti mi bir süre sonra azalır mı? Birde ye ekşiyi doğur Ayşeyi gerçekten doğru mu 🥲