Bende 31 ocakta 8 haftalık kalbi durduğu için özelde kürtaj oldum anestezi veriliyor ve vakum yöntemiyle çok cabuk olan bir işlem, anestezi almanizi tavsiye ederim ve sonrasinda 2,3 ay beklemene gerek yok dedi doktorum 2 hafta sadece sonrasinda korunma dedi , sanırım bu yöntemle oldugu icin