Kızım 37 Haftalık 2605 gr doğdu, İlk 15 gün hiç sütüm yoktu genellikle mama verdim sütüm sonrasında artınca ve mastit olunca mamayı tamamen kestim. Şu an için çok şükür yeterli sütüm var Emmıyor sağarak vermeme rağmen Buzluğa süt kaldırabiliyorum. Sütün bu kıvama gelsin ya ben çok uğraştım ağlaya ağlaya süt sagdıgım zamanları biliyorum aslamama karşı bir insan değilim gerektiği yerde tabii ki veririm ilk bebeğim prematüreydi, Sütüm onda 30 cc ancak gelirdi ve mama verdim gerçekten birdenbire kilo aldı mamayla Ve zamanında doğmuş yaşıt bebeklere göre daha öndeydi. Şu an kızıma mana vermiyorum sadece anne sütü verıyorum gören bir kaç kişi Kilo almamış azalmış bizim beklediğimiz gibi değil ben seninle olsam mama takviyesi yaparım diyorlar bebeğim kilo alımında ortalama çok kilolu bir bebek değil çok zayıf bir bebek de değil. Siz olsanız sadece sütünüz yettigi halde anne sütüyle devam eder misiniz yoksa mama takviyesi yapar mısınız, Benim için önemli olan bağışıklığı zaten bebeğin çok yemeyi seven bir bebek değil ben zorla besliyorum üç 4 saatte 1 ancak yiyor 1 saat içirmekle uğraşıyorum Mama versem hiç anne sütü almaz herhalde çünkü acıkmıyor Saatlerce beslemesem ağlamaz İlk bebeğin 1,8 kg dogmasına rağmen 2 aylıkken 5 kg oldu, Kızım 2,6 doğdu ve 2 aylık olacak hala 4,3 kg Yani prematüre bebeğim şu anki bebeğime göre çok daha hızlı kilo alıyordu