Nur1219 Kızlar doktorum tansiyonumun yüksek çıktığını farketti ve takip istedi, sonuçlar üst sınıra yakınmış Alfamet ilaç kullanmamı söyledi sabahları tok karnına ve tuzu kesmemi istedi Benim gibi gebelik tansiyonu çıkanlar var mı?
Rumeysahnm Tam tanı konulmadı bana ama ne zaman gitsem 13/8 aşağısı hiç çıkmadı dinlensem bile hep böyle yüksek çıkıyor doktor takip edeceksin dedi 1 hafta ettim evdeyken gayet normaldi ilaç kullanmadan önce evde tansiyon ölç derim veya sağlık ocağına git her gün ben öyle yaptım