Kızlar yeşilimsi akıntı oluyor miktarı cok değil arada bazen kaşıntı var ve idrarda köpük var doktora gittim tahlil yapmadan dediklerime bakarak gynomax xl ovul fitil yazdı güvenli mi diye sordum inşallah alerji yapmaz dedi kafamda soru işaretleri bıraktı ilacin prospektus undede gebelerde yeterli veri yoktur yazıyor ve emin olamadım yani kullanayim mi ne yapayım bunu daha önce kullanip faydasını gören oldu mu içime sinmedi bir türlü