Çıkarsa kasılmam var uzun da sürüyor ne yapmalıyım
rojingok kasılmadan kastınız bebek mi kendini kasıyor yoksa kasık ağrısı mı yaşıyorsunuz
rojingok kaç haftalık hamilesin canım
Çok kasılmam var ya çok kötüyüm de ama ağrım vs yok
aleynaozalpp14 39+4