Tanaiyon yüksekliği riskli bir şey , korkutmak istemem sizi hergün düzenli ölçün hatta sabah akşam bendede 2-3 kez cıktı son haftalardayım bende doktorum sürekli ölç dedi , tabi kanama siddetli ağrı vs varsa akabinde hemen doktorunuza danısın bence riske atmayın doktorunuz en sağlıklı bilgiyi verir erken almak gerekiyor diyorsa , forumda tansiyon sebebiyle sorun yaşayan gebelerin yazılarını okumuştum ama düzenli ölçün içinizi gönlünüzü ferah tutun