EceEgemen 16p11.2 duplikasyonu diye birşey çıktı, nette otizm, gelişme geriliği vs. Gibi şeyler yazıyor. Ama tam olarak taşıyıcı mı hasta mı bilemiyorum pazartesi genetik doktoruna gideceğiz, bu durumu bilen yaşayan var mı?