Evet maalesef ben de diş konusunda çok takıntılıyımdır günde 4ü bulduğu zamanlar oluyor. Ama bu süreçte inanılmaz kanadı. Zar zor 3e düşürdüm ama onda bile rahat edemiyorum maalesef . Kanama tam gaz devam ediyor. Bu ağız çalkalama suları biraz işe yarıyor ama çok kullanmamak gerekiyor