tugbaozdemirkan41
Merhaba arkadaslar 20+4 gunluk hamileyim. Bugun ayrintili ultrason randevum vardi. Hersey normal. Yalniz sindirim sisteminde bagirsaktaydi sanirim 1cm lik kist gördü doktor. 3 hafta sonra gel tekrar kontrol edelim.buyuyup buyumedigine bakalim dedi. Herhangi bi sorun olusturmaz zaten anne karninda da mudahale edemeyiz dedi. Böyle bisey yasayan var mi? Ister istemez kafama takiyorum.