Bendede ilk kez hamileliğimde böyle huzursusluk oldu. Hatta ondan dolayı şüphelenip hamilelik testi yapmışdım. Sanki icim patliyor gibi, eve sigamiyorum, bazen uyamiyorum, yemeği zor yutuyorum. Dayanmadığımda ağlama krizlerine giriyorum. Hiç kimseyle görüşemiyorum. Daha önce hiç pskolojik sorunlarım yoktu. İlk defa böyle oldum. Bazen bir kaç günlüğüne, saatliğine geçiyor sonra geri geliyor. 16.haftamdayım hep rabbime dua ediyorum, tek şifamız ondan. Allah yardımcımız olsun. İnşhaAllah zamanla geçer. Yaşadıklarımız hep hormonlardanmış.