Kızlar oglum 2 yasına girdi ama 10 aydır ezikleri ısırıp koparıyordu ama emziksiz de asla uyumuyordu bugun yinr kopardı attı şimdiue uyuması lazımdı ama durmaksızın ağlıyor uyumadı emzik yok diye konuşuyorum anlatıyorum ama asla durmuyor ne yapabilirim acil yardım öneri lütfen