Smh22 Kızlar suan 36+1 im tansiyon yüzünden doktorum beklemeyecek çok riskli olduğu için 37 de alacakmış artık. kilosu bugün 3 kg du 37. Haftada çok küvöz ihtiyacı oluyor mu 🥹
Nilayy95 Smh22 merhaba bebeğe göre değişiyor . Ciğerlerine göre diyelim. Benim bebeğim 37+2 de doğmuştu. Şükür küvöze girmedi 🌸 inşallah sizinkide girmez 🙏🏻
Beyza_12 Smh22 benim yarın kontrolüm var 36+5 olacam yarın alacakmış doğuma yada pazartesi 37 nin ilk günü dedi duruma göre karar verecez.
Kadersss Smh22 merhaba 37 de genelde ciğer gelişimi tamamlanmış oluyormuş birde kilosu 2.500 üzeri olunca kğveze girme durumu düşük oluyormuş ben öylr bilgi edinmiştim doktorlar daha iyi bilir
Gzmel Smh22 solunuma bağlı benim 34 de doğdu 1800 gram kuveze girmedi haftanda yeterli erken değil yani
Nilayy95 Smh22 hayır olmamıştı. Belki emme refleksi çok gelişmemiş olabilir seni çok tutamayabilir dediler ama çok şükür memeyide hemen tuttu
Beyza_12 Smh22 suyum fazla bebek hızlı kilo alıyor ve bebeğin baskısı benim kalbimde taşikardi yapıyormuş. Pazartesi günü 36 nin ilk günüydü 3500 Gr olmuştu bebek ciğer geliştirici iğne vuruldum kardiyoloji muayenesi vs yaptilar
Tugceelanaz Smh22 37+5 de doğum yaptım suyum azaldı için ve doğum başlatıldı 3090 gr doğdu kızım sağklıklıydı Haftası gayet güzel gelişimini tamamlamış aslında kilosuda iyi hiç kafana takma 🌸 Arkadaşım 36+3 de doğum yaptım o da hiç Bir skıntı yaşamadı
ikibaloglanannesi Smh22 37+0 da devlette sezeryan oldum 2 sene önce. Oğlum küveze girmedi 3 kilo doğdu. Ciğer geliştirici falan da olmadım. Aniden suyum gelmişti Bebeğe bağlı. 40 haftalık doğan da girebilir hafta ile alakası yok. Arkadaşım 36.haftada 2300 doğurdu onunkide girmedi
Guzelanne56 Lunapark hayır yapılmadı 35 haftadan sonra ciğer geliştirici yapmıyor doktorlar ben özellikle istemiştim hatta küveze girer diye korkuyordum doktor bana yapmadı ısrar etmeme rağmen ayrıca 36’dan sonra yani 36’yı bitirince bebeğimiz prematüre olmuyor ki zamanında doğmuş bebek oluyor
Smyye1B Smh22 37+5te doğum yaptım 2yil önce solunum sıkıntısından dolayı 1 saat küvoze alındı başka bir problemimiz olmadı🌸
Symnr24 Smh22 korkmayın bende sizinle aynı tansiyon sebebi ile acil yatışım yapıldı 37+5 diye biliyordum ben ama 37+2. Diye dünyaya geldi. 2900 doğru küveze girmedi emmede de bi problem yaşamadım 5 günlük bebeğim şimdi . İçinizi ferah tutun
Guzelanne56 Smh22 tam olarak 37+0 da gelısım gerılıgınden 2605 dogurdum bebegımı, kılosu 2.5 üstü solunum yeterli kanda enfeksıyon yoksa ve bebekte emme refleksı varsa kuveze gırmıyor. 40 haftada doğan da gırıyor 37 de doganda o bebege bağlı. Hatta 2 ay önce 37 de doğursam bebegım kuveze gırermj dıye post açmıştım sonuç olarak doğdu ve çok şükür gırmedı 2 aylık olacak bu kaç gune
Ftm-3 Smh22 37+1 doğurdum 2.950 kilosu küvez ihtiyacı olmadı emmesi de güzeldi mama takviyesi almadan büyüttüm şu an 16 aylık hala emziriyorum içiniz rahat olsun
Aleymomm Smh22 sanmıyorum kilo artışı sağlığı yerindeyse bende 37 gün oldu bu gün 37+0 da aldım kucağıma böbreğimde sorun çıktığı için 1 hafta erken oldu şükür küveze girmeden aldım hemen kucağıma 🤲🏻🫶🏼
ZEYNEPPARS_LN Smh22 3,5 yaşındaki oğlum 37+3 de dünyaya geldi 3290 kiloyla doğdu çok şükür küveze girmedi şimdi 2. Oğlumu bekliyorum inşallah Buda sağlıkla gelir