aybukee10 24+0 da serklaj oldum içten açılma yani hunilesme vardı rahim ağzı 11mm di. Şuan 35+2 haftaligiz çok şükür herşey yolunda ilerliyor. Bu zamana kadar sürekli yattım sadece tuvalete kalkmaya izin vardı. İlk 1 ay yatarak yedim yemeğimi. 34 haftalık olunca 10-15 dk bir yerden bir yere gidebilirsin hafif yürüyüşle ama başka yok genel olarak yatacaksin dediler. Sadece progestan kullanıyorum günde 1 , kan sulandırıcı iğne başlandı sürekli yattigim için gerisi normal vitaminler hep magnezyum da var tabi önceden beri kullanıyorum. Hastanede 5-6 gün yattım 3 gün endol tedavisi uygulandı taburcu olurken verilmedi. Enfeksiyon için sürekli çamaşır değiştiriyorum tuvalete her gittiğimde oturacağım yeri siliyorum çamaşır suyu döküp sifonu çekiyorum. Benden başka kullanan olmasa daha iyi olacak ama mecburen evde yaşlı var o da kullanıyor. Enfeksiyon sürekli oluyorum ona çare bulamadım maalesef 2 haftada bir falan idrar baktiriyorum enfeksiyon çıkıyor tek kullanımlık antibiyotik kullanıyorum 🥲 günde en az 3 litre su içiyorum sizde içmeye dikkat edin