A-bursins tabi, Turgutlu devlet hastanesinde çalışıyorum ben kendisi burda başhekimken aynı zamanda bazı günler poliklinik yapardı. İlk doğumuma kendisi girmişti. Söylediği Herşey çıktı bazı aksilikler de yaşamıştım ve inanın 1 saat 45 dakika benimle konuşup rahatlatmıştı. Her zaman da sakinliğini korur ve telaşlandırmaz. Kuzenlerim de kendisinde doğum yaptı şehir hastanesinde onlar da memnun. Şimdilik bu kadar ☺️