Tazeanne2016 valal canım bende birisi söylemisti şimdi 9 dan Sonra sıvı vermiyorum çok nadir 10 da uyuyorr 12 de kaldırdım bide gece 4 de kaldırdım bu hafta hep bunu denedim şükür bir haftadır yapmıyor ama gece kaldirmaya ne zamana kadar devam edeceğim acaba sanki oğlum gece hep altına yapan çocuk olacak gibi geliyor