glos_lin2007 Kızlar şu gümüş kapak nasıl kullanılır ? Nasıl temizlenir? Ne zaman kıllanmaya başlamalıyım ?bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Edafmo glos_lin2007 doğumdan sonra kullanmıştım ben, karnobatlı suyla yıkadım zaten içinde kendi minik yuvarlak bi süngeri vardı onunla yıkadım kullandım
DeryaDnzG glos_lin2007 Gümüş kapağı kullandıktan sonra dezenfektan veya alkolsüz ıslak mendil ile sterilize edip kutusuna koydum ve bir kaç defa da sıcak su ile yıkadım. 😊
ttazeannee glos_lin2007 doğumdan birkaç hafta önce gündüzleri belli sürelerle kullanmaya başladım göğüs ucunu yumuşatması için. Karbonatlı suyla yıkıyordum içinden çıkan süngerle Çok faydasını gördüm ben göğüs ucum hiç yara olmadı
Cns_yldz13 glos_lin2007 doğum öncesi 33-34. Haftalarda başladım kullanmaya, günde 2-3 saat takıp çıkartıyordum onu takmadan önce de lansinoh göğüs ucu kremi sürüyordum üstüne kapatıyordum bunun sayesinde ilk gebeliğinde göğsümle alakalı tek bir sorun bile yaşamadım normal suyla kaynatıp kullanmıştım
Ceren070634 Ben ilk gebeliğimde kullanmıştım içinde biraz sütle emzirme sonrası memede bırakıyoruz, yara olmasını çok iyi engellemişti, herkese tavsiye ederim
Ozgekiz glos_lin2007 ben dogurduktan sonra emzirmeye baslayinca kullanmıştım, normal bebek bulaşık deterjanı ile yikiyordum, sonra kurulayip takiyordum. Mükemmel bir şey🥹 meme uçları yara olunca lansinoh lanolin sürüp kapatıyordum👌🏻
Ozgekiz glos_lin2007 ben dogurduktan sonra emzirmeye baslayinca kullanmıştım, normal bebek bulaşık deterjanı ile yikiyordum, sonra kurulayip takiyordum. Mükemmel bir şey🥹 meme uçları yara olunca lansinoh lanolin sürüp kapatıyordum👌🏻
gezentianne glos_lin2007 göğüs kalkanı öneririm yara olmasını önlüyor gümüş kapak yara olursa kullanılıyor ve alerji yapabiliyor kızarıklkk kaşıntı