betulcanas Kızlar merhaba, 14 haftalık olduk son iki gündür tansiyonumda oynamalar oluyor. Ensemden yukarı bir ağrı söz konusu. Gebelikte tansiyon olur derlerde bu şekilde olan varmı? Geçmesini mi beklemeliyim yoksa bi doktora mı görünsem
betulcanas Yasminnnnn dün öğlen 8/4 idi. Gece 13/8 ve 11/8 olarak ölçüm. şuan 10/6 ensemde ağrı geçmiyor yaklaşık 2 saattir.
Mmirel betulcanas tansiyonlarınız normal hamile birine göre mesela 12/7 normal tansiyonken bana çok fazla geliyo çarpıntı yapıyor o tansiyon benim tansiyonum genelde 80/40 çıkıyo 😂 ama yüksek olmamasına dikkat edin kusmanız çok olursa vücudunuzda ödem hissederseniz ve tansiyonunuz yükselirse kesinlikle doktora gidin ihmal etmeyin
betulcanas Mmirel cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Kusmam olmadı fakat ensemden başıma doğru şiddetli ağrı oluyor🥺
Mmirel ipekveatlas benim doktorum 13 e çıkarsa gel demişti çünkü benim tansiyonum hamilelikde de normalde de düşük o yüzden aslında hastadan hastaya değişiyor değerler normal tansiyonu 12 olan biri için 15 de gel demesi normal ama mesela tansiyonunuz hamilelik öncesi 100/70 se ve bu sizin normalinizee doktorlar 13 de gel diyebiliyo
Mmirel betulcanas normalde vücudunuz düşük tansiyona alışkın değilse yapar farklı hissedersiniz ama siz doktorunuzla yine de görüşün