Edizhr Nigar1707 kız ben testten çok tırnaklarına baktım 🤭🤭 ama testede gözüm bi kaydı var ben gördüm hayırlı olsun canım 🥰
Cansu4401 Nigar1707 ya var bence çok yeni kan ver canım hayırlısı olsun inşallah tırnaklar olay bu arada😂🥰
ReyhanUyguc Benim de testim böyleydi suanda 20+3 haftayız🥰 inşallah yanılmıyorumdur. Allah gönlüne göre versin yine de tabii ❤️
Nigar1707  Kızlar Çok Şükür kesinleşti pazartesi kan verip yazicam buraya dualariniz iyi dilekleriniz için teşekkürler umarim burda dua eden bekleyen herkes kısa zamanda çift çizgiyi görür 🙏