tatlibebegim_ caramel aşılamanın 12 yada 13.günü kan verdim 36 çıkmıştı senin aşılamaysa bu durumda aşılamanın 6.günü mü oluyor?
caramel tatlibebegim_ aşılamam 7 şubat saat 10.00 da yapıldı ama ben 4 şubattaki ilşşkiyide belki olur diye düşünüyorum çünkü 5 şubat pik günümdü pikten öncede ilşşki istiyodu bilmiyorum hayırlısı ya inşallah çarşamba günü falan pozitife döner
mryak Bugün erken gebelik testi yaptım 11. Günü negatif ve kaşıklarım ağrıyor regl olcam ümidim kalmadı 🥹
Yasemin1408 Kizlar bende 8. Gunumde kan testi verdim 5 u/l cikti deger bu deger pozitif mi negatif mi aranizda bilen var mi ?? :(( Sabredemedim erkenden kan testi verdimm.
Morrinah Yasemin1408 5 çıkmış bende 5,02 ile öğrendim ama çok yeni gecikmeniz olmadıysa gecikmenizi bekleyip kan verin tekrardan