Kızlar 34+5 haftalığım. Son 4 gündür falan özellikle de geceleri çok kaşıntım oluyor avuç içlerimde ve ayaklarımın altında resmen uyutmuyor. 1 haftadır kötü gribe yakalandım acaba kullandığım ilaçlar yan etki mi yaptı diyip ilaçlarıda bıraktım (yan etkilerde kaşıntı yazıyordu) Gebelik kolestazı yaşayan var mı aramızda? 😔😔