Benim bir arkadaşım yakın zamanda sezeryan doğum yaptı orada. Tek kişilik odada kaldı arkadaşım ve odaları gayet geniş ve güzel bu arada .yanında 1 kişi kalabiliyor refakatçi kim olacaksa. ziyaret saatlerin de sadece ziyaret edebiliyorsun. İlk doğumunsa eğer bence gayet iyi bir hastane . Ama eğer ilk değilse berbat . Çünkü arkadaşımın kızı var annesini 2 dk bile görmesine müsaade etmemiş hemşireler çok ağlamış çocuk kıyamam .