Merhaba hanımlar. sat 9 ocak. bat 7 Şubat olması gerekiyordu ama gelen giden yok. Gecikmenin 6.gününde test yaptım ama negatif çıktı. Göğüs ucumda acı var kasık batmam var ilk günler yogundu ama şuanda azalan bir adet ağrım var. Benim gibi olup sonradan pozitife dönen oldu mu ve sizce bir daha ne zaman test yaparsam tam net sonuç alabilirim?