Gulsen1989 Arkadaşlar bugün doktora gittim kontrol için herhangi bir sorun yoktu. İse geldim lavaboya gittim küçük tuvaletim için peçete ile silerken çok hafif pembe renk gördüm peçete de . Devam etmiyor şuan başına gelen var mı ? Doktora gitmeli miyim ?
Birmisafir Gulsen1989 ben telefonla aramıştım benzeri bi durumda..ilişki sonrası 48saate kadar olabilir, ağrın eşlik etmiyorsa sıkıntı etme demişti o xaman..ama arkadaşın da dediği gibi yine de ilk gırsatta gidip görünmüştüm..
Gulsen1989 Birmisafir 5. Haftadan beri hiç ilişkiye girmedik nolur nolmaz diye kasiklarimda ağrı vardı geçti o da şimdilik biseyim yok aldım yarına randevu ins normal bir durumdur 😣
Naz60 Benimde 6+5 2 gündür dediğin gibi sildiğimde kahverengi bazen pembe kan geliyor doktor cok sancın olunca tekrar ara dedi hafif sancım var umarım herşey yolundadır :(
Birmisafir Naz60 kızlar benim ağrım falan yokken bi anda kanamam başladı 1hafta önce😓 şu an dinlenme modundayım..Allahım size yaşatmasın..bana da duanızı beklerim