sngl3875 sngl3875 sonuclarim bu şekilde ama toksoplazma negatif ptesi randevum var anlayan arkadaşlar bakabilirler mi acaba 🌸
Mrvsmt2502 sngl3875 igg nin yüksek olması istenilen bir şey daha önce geçirmiş antikor üretmişsiniz demek. İgm nin yüksek olması sıkıntılı
Eloo3504 sngl3875 sanırım sizde kızamıkcik var onun avidite testini isteye bilir şuan geçirip gecirmediginize dair. Bende hem toxo hem rubella pozitifti. Allahtan rubellayı şuan gecirmiyormuşum
Eloo3504 Gizem1504 toxo pozitif çıktı. Avidite yapıldı. Aviditede eğer toxo yüksek çıksaydı şuan geçirmediğim anlamına gelecekti. Ama benim aviditem düşük çıktı yani şuan bu enfeksiyonu geçiriyorum
Gizem1504 Eloo3504 kaçıncı haftada test yaptırdınız ve değeri kaçtı benmde pozitif çıktı ama sağlık ocağına güvenmediği için tekrarlattı
Mrvsmt2502 Eloo3504 rubwllanın igm si pozitif miydi çünkü sadece igg si gözüküyor oda iyi bir şey aslında neden onun aviditesi istendi ki sizden
anneolmakneguzel_ Eloo3504 peki belirti yaşadınız mı geçirirken? Birde b12 cok cok cok düşük, vitamin alıyor musunuz?
Kikiriki Eloo3504 lütfen benimkine de bakar mısınız henüz doktora gösteremedim haftasonu araya girdiği için 
Eloo3504 Kikiriki anladığım kadarıyla toxo igg leriniz yüksek yani antikorlariniz var onceden geçirmişsiniz igmler negatif yani şuan bi sıkıntı yok rubella da aynı şekilde
Eloo3504 Gizem1504 Gizem1504 size direk avidite testi yapması daha hızlı sonuç verirdi aslında inşallah sıkıntı çıkmaz