babyiscomin merhaba bugün doktora gittim. 9. hafta regle göre ama kese 5 ya da 6 haftalık kese büyük ama bebek küçük dedi. bolca dinlenme önerdi. daha önce böyle bir durum yaşayan var mı? sorun olur mu acb?
AybenYB babyiscomin geç döllenme olabilir belki, bende pcosluyum benim de bebeğimde geç döllenme var ama 21+2deyiz çok şükür sağlıklıyız, içinizi ferah tutun bence 🥹🧿
babyiscomin merhaba kızlar başta baktı doktor boş gebelik olabilir kalp atışı yok dedi. sonra idrara sıkıştım ve duydum kalp atışını🙏🏻 7haftayla uyumlu çıktı🌸 çok şükür hayırlı sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim♥️