Mervemth Merhaba bugün 36+4 olduk . Ara ara kasıklarıma iğne batması gibi ağrı giriyor. Uykusuzluk mide yanması tavan . Sizlerde durumlar nasıl?
AysenTpbs Mervemth 38+2 yim bende artık geceleri dönerken aşırı zorlanıyorum ve sezaryen olmaktan korkuyorum ya sancım kendiliğinden gelmezse diye endişelenmeye başladım. Yürüyüş yapıyorum merdiven çıkıyorum ananas hurma ada çayı her şeyi yapıyorum. Kasıklarımda 2 gündür batma var. Haftaya bebeğim kendiliğinden gelsin istiyorum 😔
Mamacita1 Mervemth Bende bugün 36+0 oldum. Benimde mide yanmalarım başladı zaten bir süredir rahat uyuyamıyordum yatarken karnımda acımaya başladı 🥲 Neyseki son 2 hafta nasipse 3 Mart gibi doğumu planlıyoruz 🥹
Dfnsyn Mervemth 36+1 iz biz de 🙏🏻 mide yanmaları hat safhada. Gece uyurken de zorlanmaya başladık ama beni en çok zorlayan ödem oluyor, ayaklarım ellerim çok şiş 🥹
GulsenUlu Mervemth 36+1 🙋🏻♀️ her sey yolunda, heyecanla geciyor gunler 🥰 işe devam, son haftam kaldi, 37de ayrilacagim. Sadece biraz uykusuzluk var, o da normal. Umarim dogum belirtilerini dogru fark edebilirim endisesi var bir de 😅
Mervemth AysenTpbs bende dönerken çok zorlanıyorum soluma hiç yatamıyorum yoksa nefes alamıyorum. İnşallah kendi sancınız gelir. Doktorum rahim ağzın kısalmış dedi ama sancım yok hiç
Dfnsyn Mervemth sabah 9 akşam 5 hala çalışıyorum 37 de izne ayrılacağım🙈 durmuyorum ki sürekli hareket halindeyim aslında
Gulsennnnb Mervemth birebir beni anlatmışsın aynı haftadayız / gece uykusu yok anlık sıkışmış wc ihtiyacı gidiyorum bı ıkı damla idrar daralıyorum
akkaya_1234 Mervemth An itibariyle 37+0 olduk heyecanla bekliyoruz bebişimiz i bakalım ne zaman gelicek kucağımıza prensesimiz Rabbim su gibi doğumlar nasip etsin hepimize amin bu aralar pelvik kemikleri m çok ağrıyor kabızlık da fazla geçecek inşallah bi doguralim 😇
Sedabadak Mervemth 35+6 artık gece uykum yok ağrılarım miğde yanması rahim batması belimden ağrı giriyor yürüme zorlaştı vs vs hafta içi gün verecek ins doktor