Aynuradymn Kizlar 39 haftadan sonra doktorunuz ne kdrda bir kontrole cagirdi ? Haftada bir mi yoksa daha yakin siklikla mi ??
Ssseval Duruma göre 2 günde 1 çağıran var her gün gel diyen var 4 gün sonra gel diyen oluyo doktoruna ve belirtilerine bağlı canım
Aynuradymn Ssseval benim agrim sancim yok nst de de agri cikmio hafif belki her seferinde haftada bir cagiriodu bu sefer 3 gun sonra cagirdi bn normal sanmistim ama genelde haftada bire dewm edilmis galiba ondan sordum
Ssseval Aynuradymn normal canım zaten zaman kalmadığı için sıkı takip ediyolar. Bende 38. Haftam da 4 gün sonra çağırmıştı sonrada doğum başladı
Ssseval Aynuradymn benim 2 cm açıklık vardı başka da bi belirti yoktu, bebekte kilo alımı durmuş görünüyodu sancıda olmayınca planlı yatış yaptı. 2. Nasıl gelir bilmiyorum☺️ 33 haftalığım bende