richgirl10 Kızlar o yoğun olan mide yanmalarım çoook azaldı. Göğsümün altında boşluk oluştu. Bebek aşağı indiği için mi öyle oldu fikri olan var mı?
Newmomdml richgirl10 bebek yuksek ihtimalle bas asagi donmus dogum pozisyonuna gectiyse o yuzden rahatlama gelmistir