Dilanoz Küvöz genelde gelişimsel sebeplerle oluyor ama 38′de doğan sezaryenlerde solunum sıkıntısı rastlanabiliyor.Açıklamasını da aşağıya bırakıyorum.
Bir çok arkadaş 38 iyi demiş ama bence ilk doğumsa biraz bekleyin anne karnında her bir günün önemi büyük.
Benim doktorum anne bebek dostu sezaryen yapıyor ilki normal olmayacaksa da doğum başlayınca sezaryene alıyor su gelmesi,açılma olması,nst de sancı çıkması gibi..Genelde 40′ı tamamlatıyor doğum kendiliğinden başlayınca süt sorunu da en aza iniyor.
Benim ikinci dogumum planlı sezaryen olacak ona bile 39 olsa iyi olur dedi
istediğim tarih 38+2′ye geliyor tamam o zaman dedi ama benim de kafamda kaygı vae sürekli beklesem mi diye..
