DERYA1120 zeynep kamilde perinatolog takibindeyim sezaryenli olacak dogumum sizce zeynep kamilde mi yapmalıyım dogumu karrsızım yardım edin lütfen
bsraikra DERYA1120 3 sene önce orda yptım ilgi filn çok gzl ama doguma asistanlar grdgi için dikişimi çok iğrenç yaptılar çok kalın ve yamuk bi dikişim var hala acıyo bu pazar özel hastanede doğum ypcm ve o pis dikişi doktorum dzltck inşAllah
DERYA1120 bsraikra benim ikinci dogumum olcacak umarım ilki kadar iyi dikiş yaparlar cok tskler cvbınız için