irser bunu doğum yapacağınız hastaneye sorun. Ben şehir hastanesinde yapacam doğum ve hemşire ebeler gebe okulunda uyardı bizi. Depent hasta kilodu VS kullanmayın getirmeyin ped getirin kanamanızın yoğunluğu bizim için çok önemli fazla kanama olup olmadığını nasıl anlayacağız bırakın yatağa geçsin kanamanıx fazla olursa anlayamazsak kan kaybınız olur bu da sizin sağlığınızı etkiler demişti. Ben de depend almadım ped koydum. Hastanenizle irtibata geçin oradan en sağlıklı bilgiyi almış olursunuz.