Sumyye4119 benim aynı şekilde bebeğin suyu fazla dedi şeker yüklemesi yaptirmam gerektiğini söyledi 50 gram da olsa yaptır dedi ama ben yaptirmadim doktora da daha gitmedim 1 hafta sonra gitcem Allah izin verirse bu arada en son gittiğimde 26 haftalikti şimdi 29 haftalık olduk..İnşallah bi sıkıntı olmaz kalbimi bozmamaya çalışıyorum..Suyun fazlalığı şekere bağlı da olabilirmiş bunu duydum sadece...