arasmoms_ henüz o haftada değilim ama arkadaşımdan biliyorum, hafta ilerledikçe bebek büyüdüğü için alanı daralıyormuş ve hareketleri kısıtlanıyormuş o yüzden azalmalar normal kabul ediliyormuş. Bi de bebişlerin her günü aynı olmuyo bazen çok kıpırdıyorlar bazen de dümdüz duruyorlar 🥹🫠♥️