Yamanmomy Kızlar 7 bucuk aylık günde 5 kez kaka yapıyo kilo alımını etkilicek diye korkuyorm çok yapmıyormu neden olabilirki güzel besliyorm ondan mı acaba emiyoda
byelm Yamanmomy güzel beslendiği için diye düşünme arkadaşımın bebeği de çok az kaka yapıyor diye doktora gittiğinde doktor yediği yaradığı için öyle demişti normal demişti doktora göstermekte fayda var
byelm Yamanmomy hayır yediği yaradığı için 2 günde bir kaka yapıyormuş sizinki bana da fazla geldi o yüzden doktora sormanızda fayda var diye düşünüyorum