Nurkl Kızlar merhaba geçtiğimiz hafta kimyasal gebelik geçirdim ve betam 3.90 A kadar indi artık kan vermeyi düşünmüyorum ve sanırım 0 olmuyor zaten . Bebek istiyorum doktorum beklemene gerek yok demişti sifirlaninca artık kan vermeme gerek yok dimi ? Direkt denemeye başlamak istiyorum :)
Yvhbb Nurkl canım bende geçen sene mart ayında düşük yaptım doktor beklememe gerek olmasığını söyledi ve 1 adet süresi geçtikten sonra tekrar hamile kaldım oda düşükle sonuçlandı bence rahiminin toparlanmasına müsaade et ikinci düşükten sonra genetik testi yaptırdım ve pıhtılaşma olduğunu öğrendim
Karadutunannesiii Nurkl kimyasal gebelikte adetiniz bitince başlayabiliyorsunuz beklemenize gerek yok ilac filan kullandınız mı ? Kullanmadiysaniz direk devam
Aleyzeee Nurkl bende kimyasaldan 2 ay sonra doğal yolla hamile kaldım kan vermene gerek yok canım ama 1 ay tahmini dinlendir istersen
Nurkl Yvhbb yaa ben de korkuyorum tekrar aynı şey yaşanır mı diye ama her zaman Allah’ın dediği oluyor tabi , ⅔ düşük yapmadan da test yapmıyorlar (araştırma anlamında).
Daisy020229 Ben de birkaç ay önce kimyasal gebelik yaşadım, doktorum 2 ay rahim dinlendirme süresi vermişti,rahim dinlendirmeden tekrardan hamile kalmak yeni gebeliği de riske atabilir, bu yüzden beklemen daha sağlıklı olur diye düşünüyorum🌸
Nurkl Daisy020229 aslında hiç bir işlem yapılmadı adet kanamasiyla atıldı benim de doktorum hiç gerek yok dedi , bir sürü de yorum okudum vücut kendini hazirlamislen beklemeyin diyorlar kafam karıştı 🥲 Allah’ım hakkımızda hayırlısını versin ❤️
Daisy020229 Nurkl tabi ki hayırlısı olsun hakkımızda. Ben de aynı şekilde yaşadım, bir işlem yapılmadı kimyasal gebelikler bu şekilde oluyor genelde zaten. Ama doktor bana sonuç olarak rahimin bir hamilelik süreci geçirdiği için dinlenmesine ihtiyacı var ki sonraki gebelikler için daha sağlıklı olsun demişti. O yüzden 2 ay bekleme süresi verdi bana bekledim.
Daisy020229 Aleyzeee hayırlı olsun size de 🌸 ben de aynı şekilde 2 ay bekledim ve sonrasında doğal yolla 2. ayda hamile kaldım çok şükür şu an 6. Haftadayım ☺️